четвъртък, 4 февруари 2010 г.

10 дни до "Св. Валентин"

14-ти февруари както и да го погледнем си е един чудесен ден! Дали ще празнуваме Трифон Зарезан или Денят на влюбените - тръпка винаги има.
Много обичам да чета стихове... Особено обичам любовна лирика. Мисля всеки ден да публикувам по едно стихотворение от български автор. Наслаждавайте им се! Споделете ги с любимия човек! Стоплете душите си!

Вишна
Блага Димитрова

"Студено ли ти е?" - попита
и в прегръдка нежна ме зави.
До тебе доверчиво свита,
разцъфнах цяла...И какви
презморски птици в мен запяха,
повяха южни ветрове.
И като вишна още плаха
раздадох свойте цветове.

Къде на воля днес се скиташ,
оставил ме сама в снега?
Нехаен, вече и не питаш:
"Студено ли ти е?" - Сега
край мен е зимата предишна
със студ и бяла пустота.
И аз, прибързалата вишна,
трептя с попарени листа.


А моята любов е изцяло отдадена на тях:




Няма коментари:

Публикуване на коментар