петък, 5 февруари 2010 г.

Гълъбово гнездо
Крум Пенев

Повиках те и ти дойде. Благодаря ти!
Тъй почна нашта обич, някак на шега.
Един на друг се радвахме неопознати.
При всяка среща в нас топеше се снега.

В интимните ни срещи пътя беше кратък.

За ласките не стигаше ни вечерта.
Не мислех аз какво ще бъде по-нататък.
Доверието рожба бе на мъдростта.

С годините ми стана по-необходима.
Не съм самин. От слепотата нямам страх.
Наистина, на всекиго в живота има
щастливи дни и вдъхновение у тях.

Разумно щастието ни е сътворено -

крилати делници - богати с честен труд.
Когато моето сърце е уморено,
блажено отпочива в твоя топъл скут.

С усмивка, озарила мрачните декори,
в палитрата ми вля мечти и цветове.
За нов живот как тъй очите ми отвори?

Целувам те за всички наши грехове.




Няма коментари:

Публикуване на коментар