петък, 12 февруари 2010 г.

Годинка

На този ден, точно преди една година публикувах първият си пост и първата рамка във форума на bg-mamma.com. Дълго време преди това разглеждах и въздишах по красотите, които момичетата там показваха. И на мен ми се искаше моето дете да има толкова артистични рамки за снимките си, и аз да мога да подаря на близките си интересни картички направени от мен самата. Е, реших и след рожденият ми ден на 03.02 си инсталирах Adobe Photoshop. Купих си учебник и започнах стъпка по стъпка, урок след урок.... Седмица по-късно си казах "това е денят! започвам да рамкирам!". Е, да де, ама откъде да знам, че елементите се взимали готови, че имало такива неща като фрийбита, такива сайтове като ленаголд... Ех, колко бях горда когато изрових първата снимка на кокиче от нета и успях да го изрежа що годе задоволително! Отне ми към 1ч и 30мин. :) .
За втората рамка вече бях тарикат - намерих кит, изтеглих го и подредих някаква композиция. Е, нея вече се престраших да покажа във форума. Ето я:


И така вече една година: проби, грешки, несполучливи неща, неща, по които бабите примират... Ежедневие пред компютъра. Фотошопа се превърна в хоби, хобито в пристрастеност. За тази една година научих много. Имаше моменти в които музата я нямаше и страдах, че не мога да направя нищо красиво, имаше моменти в които толкова харесвах нещата си, че нямах търпение да ги покажа, имаше и триумф - първите места в седмичните ни конкурси.

Първото ми първо място в креативна задача


Първото ми първо място в рамките

Развитието си дължа и на прекрасните момичета в този форум. Така наречената градивна критика ми беше много от полза. И без да се познаваме, благодарение на тази болест - Фотошоп, станахме приятели. За тях направих и този кит:

DOWNLOAD
http://www.4shared.com/file/219784525/45a17513/Kit_Mart_elements.html
http://www.4shared.com/file/220372693/6acd7f9f/Kit_Mart_frames.html
http://www.4shared.com/file/219800854/3b7b2e52/Kit_Mart_papers.html

3 коментара:

  1. Изобщо не съм предполагала,че имаш стаж с фш само 1г. човек като погледне нещата,които правиш ще реши,че от доста време това правиш.Голям напредък :)
    Мерси за китчето!

    ОтговорИзтриване
  2. Сиска, благодаря за милите думи.

    ОтговорИзтриване
  3. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 8 post on Feb. 20, 2010. Thanks again.

    ОтговорИзтриване